Hermetikus varzslatok
BDS 2004.08.29. 13:58
Pr hermetikus varzslat a Sh* rendszerre.
Hermetikus varzslatok
Mgiaellenlls (Egszsg)
Tpus : Mana
Tvolsg : Korltozott
Csz : 2 x Esszencia
Hatid : Fenntartott
Kimerls : [ (E/2) +1 ] K
Ezzel a varzslattal a hasznl sajt magnak vagy brmely nkntes clpontnak hozzadhatja Esszencia rtkt a Test s Akarater tulajdonsghoz. Teht a megnvelt tulajdonsgok miatt megn a varzslatok clszma, s az ellenprbhoz doband kockk szma. A megnvelt Test s Akarater tulajdonsgot csak mgival szemben lehet hasznlni, mshoz nem.
Vdelem a napfnytl (Egszsg)
Tpus : Fizikai
Tvolsg : rints
Csz : Lsd albb
Hatid : Fenntartott
Kimerls : Lsd albb
Ezt a varzslatot csak nkntes clpontra lehet elmondani. A napfnyallergia hatstl vd. Mg az alany a varzslat hatsa alatt ll, semmifle htrnyt nem szenved allergijtl. A clszm s a kimerls az allergia szintjtl fgg.
Szint Clszm Kimerls
Enyhe 4 [ (E/2) +1 ] E
Mrskelt 6 [ (E/2) +1 ] E
Ers 8 [ (E/2) +1 ] K
Slyos 10 [ E/2) +1 ] S
Villmcsaps (Harci)
Tpus : Fizikai
Tvolsg : Lttv
Csz : Test (E)
Sebzs : S
Hatid : Azonnali
Kimerls : [ (E/2) +1 ] H
Ez a varzslat egy villmnyalbot kld a clpont fel, amely slyos sebzst kpes okozni. A sebzsen kvl a villm elemi hatsval is szmolni kell. (Lsd Csaps varzslat).
Csaps (Manipulci)
Tpus : Fizikai
Tvolsg : Lttv
Csz : Test (E)
Sebzs : S
Hatid : Azonnali
Kimerls : [ (E/2) +4 ] H
Megalkotta Brian Smith, tovbbfejlesztette Patrick Rich
Ez a terletre hat varzslat egy villmgmbt hoz ltre, amely kb. 5 mterrel a fld fltt lebeg, s villmnyalbokat l ki, sebezve ezzel mindenkit a terleten. Ha a varzsl a clterleten ll, t is sebzi. A sebzsen kvl szmolni kell a villm elemi hatsval is (lsd Grimoire). Az tsi pnclzat fele szmt a sebzs cskkentsnl. Az lettelen trgyaknak dobni kell 2D6-tal, majd az rtket ssze kell hasonltani a tblzatban feltntetett ellenllsi szinttel. Ha a dobs egyenl, vagy nagyobb mint az rtk, a trgy megsemmisl/hasznlhatatlann vlik.
Kiberver (1) 12
Szmtgp (2) 12
Pncl (3) 10
Fegyver (4) 10
Grnt/Robbananyag (5) 10
Jrm: motor/rendszer 10
Elektronikai felszerels (6) 9
Lszer (7) 7
Norml ruha 7
Megjegyzs
1.Vletlenszeren kell meghatrozni a kibervert. Hasznld az Utcai Szamurj katalgust.
2. A szmtgpbe beletartozik a csukln viselhettl egszen a szobamretig.
3. A pnclzatba beletartozik a pnclozott ruha, rszleges, nehz, biztonsgi pnclzat, sisak.
4. A fegyverbe beletartozik a bels fegyverkapcsolat is.
5. A grntok s robbananyagok felrobbannak s a viselt mennyisggel egyenes arny sebzst okoznak.
6. Az elektronikai berendezsbe beletartozik a zsebiroda, hordozhat telefon, szrakoztat elektronika, mrzet lejtsz, elssegly csomag, kls fegyverkapcsolat, lzer clzfny, kpnagyt stb.
7. Csak a robbankony lszerek robbanak fel, a tbbi hasznlhatatlann vlik. A robbankony lszerek kvetkezkpp sebeznek: A teljes lszermennyisget el kell osztani ttel, majd ezt az rtket meg kell szorozni a fegyver energiaszintjvel. A sebzs szint eggyel alacsonyabb, mint ltalban, de minimum E.
Srknykarmok (Manipulci)
Tpus : Fizikai
Tvolsg : Korltozott
Csz : 4
Hatid : Fenntartott
Kimerls : [ (E/2) +2 ]
A varzslat hatsra a varzsl hatalmas karmokat nveszthet ujjaira, vagy egy nkntes clpont ujjaira. Fegyvertelen harcban (Er) K fizikai sebzst lehet vele okozni. A karmok tvgjk magukat brmely anyagon, ami az ujjakat fedi. Minden olyan szakrtelem hasznlatra, ahov a kz szksges +2 csz mdost jr. A JM megszabhatja milyen fegyvereket, felszerelseket nem tud hasznlni a karakter karmai miatt.
Nylka (Manipulci)
Tpus : Fizikai
Tvolsg : Lttv
Csz : 4
Hatid : Fenntartott
Kimerls : [ (E/2) +2 ] H
Ez a terletre hat varzslat olyan skos felletet hoz ltre, amelyen nagyon nehz megllni vagy jrni. Minden kt siker +1 csz mdostst ad a Gyorsasg ellenprbhoz mindenkinek, aki a terleten tartzkodik, vagy belp a terletre. Mindenkinek dobnia kell, mieltt brmilyen tevkenysget elkezdene. Ha a prba sikeres, az alany llva marad. Ha a prba sikertelen, az alany a fldre zuhan. Ha a kvetkez krben megprbl felllni, msik Gyorsasg prbt kell dobnia dupla csz ellen. A terleten lv szemlyek mozgsi rtke: a szemly Gyorsasg tulajdonsga – a varzslat ereje. Ha a vgeredmny 0 vagy kevesebb, a szemly nem tud mozogni a varzslat hatterletn bell. A Gyorsasg cskkens tmeneti, addig tart mg a varzslatot fenntartjk. A varzslat egy szemlyre hat vltozsnak kimerlse: [ (E/2) +2 ] S
Ragaszts (Manipulci)
Tpus : Fizikai
Tvolsg : Lttv
Csz : 4
Hatid : Fenntartott
Kimerls : [ (E/2) +2 ] H
Ez a terletre hat varzslat olyan ragads felletet hoz ltre, amelyen nagyon nehz tjutni. Minden kt siker +1 csz. mdostt ad az Er prbhoz annak, aki megprbl tjutni a terleten. Mindenkinek dobnia kell, mieltt brmilyen tevkenysget elkezdene. Sikeres prbnl a szemly meg tud tenni egy lpst. Ha nincs siker, a szemly nem tud mozogni abban a krben. Ha elesik, a felllshoz jabb Er prbt kell dobnia, de mr dupla csz ellen. A varzslat egy szemlyre hat vltozatnak kimerlse: [(E/2) +2 ] S
Varzsvdelem ttrs (Manipulci)
Tpus : Mana
Tvolsg : Korltozott
Csz : 6
Hatid : Fenntartott
Kimerls : [ (E/2) +1 ] H
Ez a varzslat egy ellensges mgus varzsvdelmnek/pajzsnak cskkentsre val. Minden siker egy kockval cskkenti a clpont mgus vdelmt. Ez nem permanens cskkens, s csak a varzslatot elmond mgus lvezheti ennek elnyt (teht csak ha mond el egy tmad varzslatot, akkor van rtelme). Brmely clpontra hat, akinek van aktv varzsvdelme/pajzsa. Ha a clpontnak nincs varzsvdelme nem trtnik semmi.
Megnvelt asztrlis zrej (Manipulci)
Tpus : Mana
Tvolsg : Korltozott
Csz : 6
Hatid : Fenntartott
Kimerls : [ (E/2) +1 ] K
Ez a varzslat ugyangy mkdik, mint az Asztrlis Zrej (lsd Grimoire), azzal a klnbsggel, hogy a varzsl, vagy az ltala kivlasztott szemly normlisan fog ltni a zrejben, teht az nem hat r. Terletre hat varzslat, amelynek kzppontja a varzsl, s vele egytt mozog, de hatssal van a krltte tartzkod szemlyekre is.
Supress Witchfire (Manipulci)
Tpus : Mana
Tvolsg : Korltozott
Csz : 6
Hatid : Fenntartott
Kimerls : [ (E/2) +1 ] K
Ezt a varzslatot kizrlag a Witchfire nev varzslattal egytt lehet alkalmazni. Ha ezzel mondjk el, sokkal nehezebb szrevenni a varzslatot. Minden kt siker +1 csz mdostt ad az rzkels prbhoz. Nem lehet hasznlni akkor, ha a Varzsls szakrtelem alacsonyabb, mint a Witchfire varzslat szintje.
Hzi szably: Kifejlesztettk a Varzsls szakrtelem j alkalmazst: a manipulci Witchfire-t. Az elmond varzslnak dobnia kell Varzsls szakrtelem prbt, csz 4. A sikertl fggen meg lehet nvelni, vagy le lehet cskkenteni a Witchfire hatst (gy az teljesen szrevehetetlen lesz, vagy pedig egy gynyr tzijtk lesz belle).
|