Shadowrun site
Shadowrun site
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Naptr
2025. Mrcius
HKSCPSV
24
25
26
27
28
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Linkcenter
 
Szavazs
 
Varzslatok
Varzslatok : Hermetikus varzslatok

Hermetikus varzslatok

BDS  2004.08.29. 13:58

Pr hermetikus varzslat a Sh* rendszerre.

Hermetikus varzslatok

Mgiaellenlls (Egszsg)

Tpus : Mana

Tvolsg : Korltozott

Csz : 2 x Esszencia

Hatid : Fenntartott

Kimerls : [ (E/2) +1 ] K

Ezzel a varzslattal a hasznl sajt magnak vagy brmely nkntes clpontnak hozzadhatja Esszencia rtkt a Test s Akarater tulajdonsghoz. Teht a megnvelt tulajdonsgok miatt megn a varzslatok clszma, s az ellenprbhoz doband kockk szma. A megnvelt Test s Akarater tulajdonsgot csak mgival szemben lehet hasznlni, mshoz nem.

Vdelem a napfnytl (Egszsg)

Tpus : Fizikai

Tvolsg : rints

Csz : Lsd albb

Hatid : Fenntartott

Kimerls : Lsd albb

Ezt a varzslatot csak nkntes clpontra lehet elmondani. A napfnyallergia hatstl vd. Mg az alany a varzslat hatsa alatt ll, semmifle htrnyt nem szenved allergijtl. A clszm s a kimerls az allergia szintjtl fgg.

Szint Clszm Kimerls

Enyhe 4 [ (E/2) +1 ] E

Mrskelt 6 [ (E/2) +1 ] E

Ers 8 [ (E/2) +1 ] K

Slyos 10 [ E/2) +1 ] S

Villmcsaps (Harci)

Tpus : Fizikai

Tvolsg : Lttv

Csz : Test (E)

Sebzs : S

Hatid : Azonnali

Kimerls : [ (E/2) +1 ] H

Ez a varzslat egy villmnyalbot kld a clpont fel, amely slyos sebzst kpes okozni. A sebzsen kvl a villm elemi hatsval is szmolni kell. (Lsd Csaps varzslat).

Csaps (Manipulci)

Tpus : Fizikai

Tvolsg : Lttv

Csz : Test (E)

Sebzs : S

Hatid : Azonnali

Kimerls : [ (E/2) +4 ] H

Megalkotta Brian Smith, tovbbfejlesztette Patrick Rich

Ez a terletre hat varzslat egy villmgmbt hoz ltre, amely kb. 5 mterrel a fld fltt lebeg, s villmnyalbokat l ki, sebezve ezzel mindenkit a terleten. Ha a varzsl a clterleten ll, t is sebzi. A sebzsen kvl szmolni kell a villm elemi hatsval is (lsd Grimoire). Az tsi pnclzat fele szmt a sebzs cskkentsnl. Az lettelen trgyaknak dobni kell 2D6-tal, majd az rtket ssze kell hasonltani a tblzatban feltntetett ellenllsi szinttel. Ha a dobs egyenl, vagy nagyobb mint az rtk, a trgy megsemmisl/hasznlhatatlann vlik.

Kiberver (1) 12

Szmtgp (2) 12

Pncl (3) 10

Fegyver (4) 10

Grnt/Robbananyag (5) 10

Jrm: motor/rendszer 10

Elektronikai felszerels (6) 9

Lszer (7) 7

Norml ruha 7

Megjegyzs

1.Vletlenszeren kell meghatrozni a kibervert. Hasznld az Utcai Szamurj katalgust.

2. A szmtgpbe beletartozik a csukln viselhettl egszen a szobamretig.

3. A pnclzatba beletartozik a pnclozott ruha, rszleges, nehz, biztonsgi pnclzat, sisak.

4. A fegyverbe beletartozik a bels fegyverkapcsolat is.

5. A grntok s robbananyagok felrobbannak s a viselt mennyisggel egyenes arny sebzst okoznak.

6. Az elektronikai berendezsbe beletartozik a zsebiroda, hordozhat telefon, szrakoztat elektronika, mrzet lejtsz, elssegly csomag, kls fegyverkapcsolat, lzer clzfny, kpnagyt stb.

7. Csak a robbankony lszerek robbanak fel, a tbbi hasznlhatatlann vlik. A robbankony lszerek kvetkezkpp sebeznek: A teljes lszermennyisget el kell osztani ttel, majd ezt az rtket meg kell szorozni a fegyver energiaszintjvel. A sebzs szint eggyel alacsonyabb, mint ltalban, de minimum E.

Srknykarmok (Manipulci)

Tpus : Fizikai

Tvolsg : Korltozott

Csz : 4

Hatid : Fenntartott

Kimerls : [ (E/2) +2 ]

A varzslat hatsra a varzsl hatalmas karmokat nveszthet ujjaira, vagy egy nkntes clpont ujjaira. Fegyvertelen harcban (Er) K fizikai sebzst lehet vele okozni. A karmok tvgjk magukat brmely anyagon, ami az ujjakat fedi. Minden olyan szakrtelem hasznlatra, ahov a kz szksges +2 csz mdost jr. A JM megszabhatja milyen fegyvereket, felszerelseket nem tud hasznlni a karakter karmai miatt.

Nylka (Manipulci)

Tpus : Fizikai

Tvolsg : Lttv

Csz : 4

Hatid : Fenntartott

Kimerls : [ (E/2) +2 ] H

Ez a terletre hat varzslat olyan skos felletet hoz ltre, amelyen nagyon nehz megllni vagy jrni. Minden kt siker +1 csz mdostst ad a Gyorsasg ellenprbhoz mindenkinek, aki a terleten tartzkodik, vagy belp a terletre. Mindenkinek dobnia kell, mieltt brmilyen tevkenysget elkezdene. Ha a prba sikeres, az alany llva marad. Ha a prba sikertelen, az alany a fldre zuhan. Ha a kvetkez krben megprbl felllni, msik Gyorsasg prbt kell dobnia dupla csz ellen. A terleten lv szemlyek mozgsi rtke: a szemly Gyorsasg tulajdonsga – a varzslat ereje. Ha a vgeredmny 0 vagy kevesebb, a szemly nem tud mozogni a varzslat hatterletn bell. A Gyorsasg cskkens tmeneti, addig tart mg a varzslatot fenntartjk. A varzslat egy szemlyre hat vltozsnak kimerlse: [ (E/2) +2 ] S

Ragaszts (Manipulci)

Tpus : Fizikai

Tvolsg : Lttv

Csz : 4

Hatid : Fenntartott

Kimerls : [ (E/2) +2 ] H

Ez a terletre hat varzslat olyan ragads felletet hoz ltre, amelyen nagyon nehz tjutni. Minden kt siker +1 csz. mdostt ad az Er prbhoz annak, aki megprbl tjutni a terleten. Mindenkinek dobnia kell, mieltt brmilyen tevkenysget elkezdene. Sikeres prbnl a szemly meg tud tenni egy lpst. Ha nincs siker, a szemly nem tud mozogni abban a krben. Ha elesik, a felllshoz jabb Er prbt kell dobnia, de mr dupla csz ellen. A varzslat egy szemlyre hat vltozatnak kimerlse: [(E/2) +2 ] S

Varzsvdelem ttrs (Manipulci)

Tpus : Mana

Tvolsg : Korltozott

Csz : 6

Hatid : Fenntartott

Kimerls : [ (E/2) +1 ] H

Ez a varzslat egy ellensges mgus varzsvdelmnek/pajzsnak cskkentsre val. Minden siker egy kockval cskkenti a clpont mgus vdelmt. Ez nem permanens cskkens, s csak a varzslatot elmond mgus lvezheti ennek elnyt (teht csak ha mond el egy tmad varzslatot, akkor van rtelme). Brmely clpontra hat, akinek van aktv varzsvdelme/pajzsa. Ha a clpontnak nincs varzsvdelme nem trtnik semmi.

Megnvelt asztrlis zrej (Manipulci)

Tpus : Mana

Tvolsg : Korltozott

Csz : 6

Hatid : Fenntartott

Kimerls : [ (E/2) +1 ] K

Ez a varzslat ugyangy mkdik, mint az Asztrlis Zrej (lsd Grimoire), azzal a klnbsggel, hogy a varzsl, vagy az ltala kivlasztott szemly normlisan fog ltni a zrejben, teht az nem hat r. Terletre hat varzslat, amelynek kzppontja a varzsl, s vele egytt mozog, de hatssal van a krltte tartzkod szemlyekre is.

 

Supress Witchfire (Manipulci)

Tpus : Mana

Tvolsg : Korltozott

Csz : 6

Hatid : Fenntartott

Kimerls : [ (E/2) +1 ] K

Ezt a varzslatot kizrlag a Witchfire nev varzslattal egytt lehet alkalmazni. Ha ezzel mondjk el, sokkal nehezebb szrevenni a varzslatot. Minden kt siker +1 csz mdostt ad az rzkels prbhoz. Nem lehet hasznlni akkor, ha a Varzsls szakrtelem alacsonyabb, mint a Witchfire varzslat szintje.

Hzi szably: Kifejlesztettk a Varzsls szakrtelem j alkalmazst: a manipulci Witchfire-t. Az elmond varzslnak dobnia kell Varzsls szakrtelem prbt, csz 4. A sikertl fggen meg lehet nvelni, vagy le lehet cskkenteni a Witchfire hatst (gy az teljesen szrevehetetlen lesz, vagy pedig egy gynyr tzijtk lesz belle).

 
ra
 
Inf

2005.01.07. - A Fegyverek menpontba felkerltek a srtespuskk adatai.

Nekem szlt a hinyrl: Alexei RedPunk

2005.01.08. - A Fegyverek menpontba felkerltek a pisztolyok adatai.

 
Szmll
Induls: 2004-08-29
 
ShadowChat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szavazs
 

Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!