Nekromanta varzslatok
BDS 2004.08.29. 14:01
A Fekete Szvetsg nev mgikus trsasg varzslatai.
Nekromata varzslatok
Ezeket a varzslatokat egy mgikus trsasg tagjai alkottk, mely magt Fekete Szvetsgnek nevezi. A trsasg minden tagja egy-egy varzslatiskola mestere. A nekromata varzslatokat a Fekete mgusok hoztk ltre a manipull s egszsg iskolk kombinlsval.
Animate Dead (Manipulci/Egszsg)
Tpus : Fizikai
Tvolsg : rints
Csz : 6
Hatid : Fenntartott
Kimerls : (E/2) H
Ezzel a varzslattal egy halott testet lehet animlni. A test fizikai tulajdonsgai egyenlek a varzslat erejvel, plusz minden siker ad egy mentlis tulajdonsgpontot. A Reakcit a norml mdon kell kiszmolni, a kezdemny D6+ Reakci. A Reakci kzelharci szakrtelemknt is hasznlhat, ugyangy mint a szellemeknl. A sebzs (Er) K. A test nem tud vdekezni s nem hasznlhat fegyvert. Nem hatnak r a kbuls sebzsek s az ilyen sebzst okoz varzslatokat. Nem kap a sebzsek miatt bntetst (kezdemny, csz.). Hallos vagy nagyobb fizikai sebzs esetn a test megsemmisl, de ksbb jra hasznlhat animlsra.
Egy testet egy fordulig tart animlni. A harcon kvl a test, intelligencijval egyenl szm tevkenysget tud elvgezni egy nap. A Tulajdonsgnvels varzslat hat r. Birtokban van egy klnleges, nem-kiber ltsnak, ez az let rzkelse (olyan, mint az infralts). A test nem kpes hasznlni semmifle kibervert s biovert, mg ha a testben van is.
Regenerci (Manipulci/Egszsg)
Tpus : Mana
Tvolsg : rints
Csz : 10-Esszencia
Hatid : Permanens (20)
Kimerls : [ (E/2) –1 ] S
Ez a varzslat visszanveszt egy elveszett vgtagot, szemet, szervet, stb. Egy varzslat csak egy szervet nveszt vissza. A szemeket gy kell szmolni, mint egy szervet. Kibervereket s biovereket termszetesen nem lehet visszanveszteni. A varzslat nem gygyt, kezel sebeket, mrgeket, betegsgeket. Vissza lehet nveszteni szerveket s/vagy vgtagokat, ha mr egyszer kiberverek voltak. Az elveszett szerv/vgtag miatti Esszencit vissza lehet szerezni, de csak lassan. Az Esszencia visszanyerse 0,1 pont/nap, amg elri az eredeti, az elveszett vgtag miatti rtkeket. A varzslat nem regenerlja az Esszencit. Csak az elveszett testrsz miatti Esszencit lehet visszanyerni. Nem hasonlt a Regenerci parakpessgre, ezzel nem lehet srlseket gygytani. A varzslat alanya (E/2) E srlst szenved el.
Simulacrum (Manipulci/Egszsg)
Tpus : Fizikai
Tvolsg : rints
Csz: 2 x Test
Hatid : Permanens (20)
Kimerls : ( E/2) S
Ehhez a varzslathoz nkntes clpont szksges, amelynek valamely vgtagjbl egy szvetet kell adnia. A szvetbl egy kln kszthet, amely nmagban letkptelen. A varzslatot 20 fordulig fenn kell tartani, mg a simulacrum elkezd nvekedni. A nvekeds idtartama egy ht/az alany Test pontjai. ltalban stabilizl egysgekben nvesztik. Leggyakoribb alkalmazsa tartalk vgtagok ksztse, s mivel sajt szvetbl kszl, nem fog kilkdni a szervezetbl.
Kln (Manipulci/Egszsg)
Tpus : Fizikai
Tvolsg : rints
Csz : 2 x Test
Hatid : Permanens (20)
Kimerls : [ (E/2) +2 ] H
Ehhez a varzslathoz nkntes clpont szksges, amelynek egy szvetet kell adnia valamely testrszbl. A szvetbl egy nmagban letkpes kln kszthet. A varzslatot 20 fordulig fenn kell tartani, mg a kln elkezd nni. A nvekeds idtartama egy ht/az alany Test pontjai. A kln az alany teljes emlkeit s tulajdonsgait megkapja. Tudni fog mindent az alanyrl, ami a varzslat eltt trtnt vele. Nem rendelkezik semmifle kiberverrel vagy bioverrel, mg ha az alanynak eredetileg volt is. A kln Esszencija 6. A klnt ltalban stabilizl egysgben nvesztik.
Emlkezet talakts (Manipulci/Egszsg)
Tpus : Mana
Tvolsg : Lttv
Csz : 4
Hatid : Fenntartott
Kimerls : [ (E/2) +2 ] S
Ezt a varzslatot a varzsl csak a sajt klnjra tudja elmondani. A varzslat hatsra megvltoznak a kln emlkei. A varzslatot annyi percig kell fenntartani, ahny napnyi emlket szeretne a varzsl megvltoztatni. Az idt cskkenteni lehet : elrt sikerek, osztva a megfelel napok szmval, de minimum egy perc. Ez egy mlyemlkezeti hats, teht a kln knzs; gondolatolvass hatsra is a hamis dolgot fogja elrulni.
Raise Dead (Manipulci/Egszsg)
Tpus : Fizikai
Tvolsg : rints
Csz : 10-Esszencia* *Azt az Esszencit kell szmolni, ami a hall eltt volt.
Hatid : Permanens (20)
Kimerls : [ (E/2) +8 ] H
Ez a varzslat visszahoz egy holtat az letbe. Az idhatr egy nap/a varzslat ereje + egy nap/a prba sorn elrt sikerek. Ha a test hosszabb ideje halott, a varzslat nem sikerl. A varzslat hat a halott testben lv sszes kiberverre s bioverre. Mikor az alany teljesen felpl a kiberverek s bioverek is mkdsbe lpnek. A varzslatot 20 forduln keresztl kell fenntartani, mg a testbe visszatr az let. Az alanynak 30 nap – Test rtk (csak a termszetes) pihensre van szksge, ez alatt semmifle tevkenysget nem hajthat vgre. Miutn az id letelt a alany visszatrhet a normlis letbe. A varzshasznlk s fizikai adeptusok visszakapjk elvesztett Mgia pontjaikat, mivel mr meghaltak. A varzslat mlyemlkezeti hats, eltroldik az emlkezetben.
Esszenciaszvs (Manipulci/Egszsg)
Tpus : Mana
Tvolsg : rints
Csz : Esszencia (E)
Hatid : Azonnali
Kimerls : [ (E/2) +4 ] H
Ez a varzslat Esszencit szv el a clponttl. A clszm a clpont Esszencija felfel kerektve. A sikeres varzslat egy + minden sikerrt mg egy Esszenciapontot szv el. Az elszvs permanens. Ha az Esszencia rtk nullra cskken, a clpont meghal, ugyangy, mintha kiberver miatt cskkenne nullra. Ha a clpont tbb sikert dob, mint a varzslat alkalmazja, a hats visszaslhet a hasznlra. Ilyenkor a hasznlnak dobnia kell, hogy elkerlje az Esszenciavesztst. Ha sikerl az ellenprba nincs hats. Ellenkez esetben annyi Esszencit veszt, amennyit fent emltettnk.
|