Shadowrun site
Shadowrun site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Linkcenter
 
Szavazás
 
Varázslatok
Varázslatok : Hermetikus varázslatok

Hermetikus varázslatok

BDS  2004.08.29. 13:58

Pár hermetikus varázslat a Sh* rendszerére.

Hermetikus varázslatok

Mágiaellenállás (Egészség)

Típus : Mana

Távolság : Korlátozott

Csz : 2 x Esszencia

Hatóidő : Fenntartott

Kimerülés : [ (E/2) +1 ] K

Ezzel a varázslattal a használó saját magának vagy bármely önkéntes célpontnak hozzáadhatja Esszencia értékét a Test és Akaraterő tulajdonságához. Tehát a megnövelt tulajdonságok miatt megnő a varázslatok célszáma, és az ellenpróbához dobandó kockák száma. A megnövelt Test és Akaraterő tulajdonságot csak mágiával szemben lehet használni, máshoz nem.

Védelem a napfénytől (Egészség)

Típus : Fizikai

Távolság : Érintés

Csz : Lásd alább

Hatóidő : Fenntartott

Kimerülés : Lásd alább

Ezt a varázslatot csak önkéntes célpontra lehet elmondani. A napfényallergia hatásától véd. Míg az alany a varázslat hatása alatt áll, semmiféle hátrányt nem szenved allergiájától. A célszám és a kimerülés az allergia szintjétől függ.

Szint Célszám Kimerülés

Enyhe 4 [ (E/2) +1 ] E

Mérsékelt 6 [ (E/2) +1 ] E

Erős 8 [ (E/2) +1 ] K

Súlyos 10 [ E/2) +1 ] S

Villámcsapás (Harci)

Típus : Fizikai

Távolság : Látótáv

Csz : Test (E)

Sebzés : S

Hatóidő : Azonnali

Kimerülés : [ (E/2) +1 ] H

Ez a varázslat egy villámnyalábot küld a célpont felé, amely súlyos sebzést képes okozni. A sebzésen kívül a villám elemi hatásával is számolni kell. (Lásd Csapás varázslat).

Csapás (Manipuláció)

Típus : Fizikai

Távolság : Látótáv

Csz : Test (E)

Sebzés : S

Hatóidő : Azonnali

Kimerülés : [ (E/2) +4 ] H

Megalkotta Brian Smith, továbbfejlesztette Patrick Rich

Ez a területre ható varázslat egy villámgömböt hoz létre, amely kb. 5 méterrel a föld fölött lebeg, és villámnyalábokat lő ki, sebezve ezzel mindenkit a területen. Ha a varázsló a célterületen áll, őt is sebzi. A sebzésen kívül számolni kell a villám elemi hatásával is (lásd Grimoire). Az ütési páncélzat fele számít a sebzés csökkentésénél. Az élettelen tárgyaknak dobni kell 2D6-tal, majd az értéket össze kell hasonlítani a táblázatban feltüntetett ellenállási szinttel. Ha a dobás egyenlő, vagy nagyobb mint az érték, a tárgy megsemmisül/használhatatlanná válik.

Kiberver (1) 12

Számítógép (2) 12

Páncél (3) 10

Fegyver (4) 10

Gránát/Robbanóanyag (5) 10

Jármű: motor/rendszer 10

Elektronikai felszerelés (6) 9

Lőszer (7) 7

Normál ruha 7

Megjegyzés

1.Véletlenszerűen kell meghatározni a kibervert. Használd az Utcai Szamuráj katalógust.

2. A számítógépbe beletartozik a csuklón viselhetőtöl egészen a szobaméretűig.

3. A páncélzatba beletartozik a páncélozott ruha, részleges, nehéz, biztonsági páncélzat, sisak.

4. A fegyverbe beletartozik a belső fegyverkapcsolat is.

5. A gránátok és robbanóanyagok felrobbannak és a viselt mennyiséggel egyenes arányú sebzést okoznak.

6. Az elektronikai berendezésbe beletartozik a zsebiroda, hordozható telefon, szórakoztató elektronika, műérzet lejátszó, elsősegély csomag, külső fegyverkapcsolat, lézer célzófény, képnagyító stb.

7. Csak a robbanékony lőszerek robbanak fel, a többi használhatatlanná válik. A robbanékony lőszerek következőképp sebeznek: A teljes lőszermennyiséget el kell osztani öttel, majd ezt az értéket meg kell szorozni a fegyver energiaszintjével. A sebzés szint eggyel alacsonyabb, mint általában, de minimum E.

Sárkánykarmok (Manipuláció)

Típus : Fizikai

Távolság : Korlátozott

Csz : 4

Hatóidő : Fenntartott

Kimerülés : [ (E/2) +2 ]

A varázslat hatására a varázsló hatalmas karmokat növeszthet ujjaira, vagy egy önkéntes célpont ujjaira. Fegyvertelen harcban (Erő) K fizikai sebzést lehet vele okozni. A karmok átvágják magukat bármely anyagon, ami az ujjakat fedi. Minden olyan szakértelem használatára, ahová a kéz szükséges +2 csz módosító jár. A JM megszabhatja milyen fegyvereket, felszereléseket nem tud használni a karakter karmai miatt.

Nyálka (Manipuláció)

Típus : Fizikai

Távolság : Látótáv

Csz : 4

Hatóidő : Fenntartott

Kimerülés : [ (E/2) +2 ] H

Ez a területre ható varázslat olyan síkos felületet hoz létre, amelyen nagyon nehéz megállni vagy járni. Minden két siker +1 csz módosítást ad a Gyorsaság ellenpróbához mindenkinek, aki a területen tartózkodik, vagy belép a területre. Mindenkinek dobnia kell, mielőtt bármilyen tevékenységet elkezdene. Ha a próba sikeres, az alany állva marad. Ha a próba sikertelen, az alany a földre zuhan. Ha a következő körben megpróbál felállni, másik Gyorsaság próbát kell dobnia dupla csz ellen. A területen lévő személyek mozgási értéke: a személy Gyorsaság tulajdonsága – a varázslat ereje. Ha a végeredmény 0 vagy kevesebb, a személy nem tud mozogni a varázslat hatóterületén belül. A Gyorsaság csökkenés átmeneti, addig tart míg a varázslatot fenntartják. A varázslat egy személyre ható változásának kimerülése: [ (E/2) +2 ] S

Ragasztás (Manipuláció)

Típus : Fizikai

Távolság : Látótáv

Csz : 4

Hatóidő : Fenntartott

Kimerülés : [ (E/2) +2 ] H

Ez a területre ható varázslat olyan ragadós felületet hoz létre, amelyen nagyon nehéz átjutni. Minden két siker +1 csz. módosítót ad az Erő próbához annak, aki megpróbál átjutni a területen. Mindenkinek dobnia kell, mielőtt bármilyen tevékenységet elkezdene. Sikeres próbánál a személy meg tud tenni egy lépést. Ha nincs siker, a személy nem tud mozogni abban a körben. Ha elesik, a felálláshoz újabb Erő próbát kell dobnia, de már dupla csz ellen. A varázslat egy személyre ható változatának kimerülése: [(E/2) +2 ] S

Varázsvédelem áttörés (Manipuláció)

Típus : Mana

Távolság : Korlátozott

Csz : 6

Hatóidő : Fenntartott

Kimerülés : [ (E/2) +1 ] H

Ez a varázslat egy ellenséges mágus varázsvédelmének/pajzsának csökkentésére való. Minden siker egy kockával csökkenti a célpont mágus védelmét. Ez nem permanens csökkenés, és csak a varázslatot elmondó mágus élvezheti ennek előnyét (tehát csak ha ő mond el egy támadó varázslatot, akkor van értelme). Bármely célpontra hat, akinek van aktív varázsvédelme/pajzsa. Ha a célpontnak nincs varázsvédelme nem történik semmi.

Megnövelt asztrális zörej (Manipuláció)

Típus : Mana

Távolság : Korlátozott

Csz : 6

Hatóidő : Fenntartott

Kimerülés : [ (E/2) +1 ] K

Ez a varázslat ugyanígy működik, mint az Asztrális Zörej (lásd Grimoire), azzal a különbséggel, hogy a varázsló, vagy az általa kiválasztott személy normálisan fog látni a zörejben, tehát az nem hat rá. Területre ható varázslat, amelynek középpontja a varázsló, és vele együtt mozog, de hatással van a körülötte tartózkodó személyekre is.

 

Supress Witchfire (Manipuláció)

Típus : Mana

Távolság : Korlátozott

Csz : 6

Hatóidő : Fenntartott

Kimerülés : [ (E/2) +1 ] K

Ezt a varázslatot kizárólag a Witchfire nevű varázslattal együtt lehet alkalmazni. Ha ezzel mondják el, sokkal nehezebb észrevenni a varázslatot. Minden két siker +1 csz módosítót ad az érzékelés próbához. Nem lehet használni akkor, ha a Varázslás szakértelem alacsonyabb, mint a Witchfire varázslat szintje.

Házi szabály: Kifejlesztettük a Varázslás szakértelem új alkalmazását: a manipuláció Witchfire-t. Az elmondó varázslónak dobnia kell Varázslás szakértelem próbát, csz 4. A sikertől függően meg lehet növelni, vagy le lehet csökkenteni a Witchfire hatását (így az teljesen észrevehetetlen lesz, vagy pedig egy gyönyörű tűzijáték lesz belőle).

 
Óra
 
Infó

2005.01.07. - A Fegyverek menüpontba felkerültek a sörétespuskák adatai.

Nekem szólt a hiányról: Alexei RedPunk

2005.01.08. - A Fegyverek menüpontba felkerültek a pisztolyok adatai.

 
Számláló
Indulás: 2004-08-29
 
ShadowChat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szavazás
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!