Nekromanta varázslatok
BDS 2004.08.29. 14:01
A Fekete Szövetség nevű mágikus társaság varázslatai.
Nekromata varázslatok
Ezeket a varázslatokat egy mágikus társaság tagjai alkották, mely magát Fekete Szövetségnek nevezi. A társaság minden tagja egy-egy varázslatiskola mestere. A nekromata varázslatokat a Fekete mágusok hozták létre a manipuláló és egészség iskolák kombinálásával.
Animate Dead (Manipuláció/Egészség)
Típus : Fizikai
Távolság : Érintés
Csz : 6
Hatóidő : Fenntartott
Kimerülés : (E/2) H
Ezzel a varázslattal egy halott testet lehet animálni. A test fizikai tulajdonságai egyenlőek a varázslat erejével, plusz minden siker ad egy mentális tulajdonságpontot. A Reakciót a normál módon kell kiszámolni, a kezdemény D6+ Reakció. A Reakció közelharci szakértelemként is használható, ugyanúgy mint a szellemeknél. A sebzés (Erő) K. A test nem tud védekezni és nem használhat fegyvert. Nem hatnak rá a kábulás sebzések és az ilyen sebzést okozó varázslatokat. Nem kap a sebzések miatt büntetést (kezdemény, csz.). Halálos vagy nagyobb fizikai sebzés esetén a test megsemmisül, de később újra használható animálásra.
Egy testet egy fordulóig tart animálni. A harcon kívül a test, intelligenciájával egyenlő számú tevékenységet tud elvégezni egy nap. A Tulajdonságnövelés varázslat hat rá. Birtokában van egy különleges, nem-kiber látásnak, ez az élet érzékelése (olyan, mint az infralátás). A test nem képes használni semmiféle kibervert és biovert, még ha a testében van is.
Regeneráció (Manipuláció/Egészség)
Típus : Mana
Távolság : Érintés
Csz : 10-Esszencia
Hatóidő : Permanens (20)
Kimerülés : [ (E/2) –1 ] S
Ez a varázslat visszanöveszt egy elveszett végtagot, szemet, szervet, stb. Egy varázslat csak egy szervet növeszt vissza. A szemeket úgy kell számolni, mint egy szervet. Kibervereket és biovereket természetesen nem lehet visszanöveszteni. A varázslat nem gyógyít, kezel sebeket, mérgeket, betegségeket. Vissza lehet növeszteni szerveket és/vagy végtagokat, ha már egyszer kiberverek voltak. Az elveszett szerv/végtag miatti Esszenciát vissza lehet szerezni, de csak lassan. Az Esszencia visszanyerése 0,1 pont/nap, amíg eléri az eredeti, az elveszett végtag miatti értékeket. A varázslat nem regenerálja az Esszenciát. Csak az elveszett testrész miatti Esszenciát lehet visszanyerni. Nem hasonlít a Regeneráció paraképességre, ezzel nem lehet sérüléseket gyógyítani. A varázslat alanya (E/2) E sérülést szenved el.
Simulacrum (Manipuláció/Egészség)
Típus : Fizikai
Távolság : Érintés
Csz: 2 x Test
Hatóidő : Permanens (20)
Kimerülés : ( E/2) S
Ehhez a varázslathoz önkéntes célpont szükséges, amelynek valamely végtagjából egy szövetet kell adnia. A szövetből egy klón készíthető, amely önmagában életképtelen. A varázslatot 20 fordulóig fenn kell tartani, míg a simulacrum elkezd növekedni. A növekedés időtartama egy hét/az alany Test pontjai. Általában stabilizáló egységekben növesztik. Leggyakoribb alkalmazása tartalék végtagok készítése, s mivel saját szövetből készül, nem fog kilökődni a szervezetből.
Klón (Manipuláció/Egészség)
Típus : Fizikai
Távolság : Érintés
Csz : 2 x Test
Hatóidő : Permanens (20)
Kimerülés : [ (E/2) +2 ] H
Ehhez a varázslathoz önkéntes célpont szükséges, amelynek egy szövetet kell adnia valamely testrészéből. A szövetből egy önmagában életképes klón készíthető. A varázslatot 20 fordulóig fenn kell tartani, míg a klón elkezd nőni. A növekedés időtartama egy hét/az alany Test pontjai. A klón az alany teljes emlékeit és tulajdonságait megkapja. Tudni fog mindent az alanyról, ami a varázslat előtt történt vele. Nem rendelkezik semmiféle kiberverrel vagy bioverrel, még ha az alanynak eredetileg volt is. A klón Esszenciája 6. A klónt általában stabilizáló egységben növesztik.
Emlékezet átalakítás (Manipuláció/Egészség)
Típus : Mana
Távolság : Látótáv
Csz : 4
Hatóidő : Fenntartott
Kimerülés : [ (E/2) +2 ] S
Ezt a varázslatot a varázsló csak a saját klónjára tudja elmondani. A varázslat hatására megváltoznak a klón emlékei. A varázslatot annyi percig kell fenntartani, ahány napnyi emléket szeretne a varázsló megváltoztatni. Az időt csökkenteni lehet : elért sikerek, osztva a megfelelő napok számával, de minimum egy perc. Ez egy mélyemlékezeti hatás, tehát a klón kínzás; gondolatolvasás hatására is a hamis dolgot fogja elárulni.
Raise Dead (Manipuláció/Egészség)
Típus : Fizikai
Távolság : Érintés
Csz : 10-Esszencia* *Azt az Esszenciát kell számolni, ami a halál előtt volt.
Hatóidő : Permanens (20)
Kimerülés : [ (E/2) +8 ] H
Ez a varázslat visszahoz egy holtat az életbe. Az időhatár egy nap/a varázslat ereje + egy nap/a próba során elért sikerek. Ha a test hosszabb ideje halott, a varázslat nem sikerül. A varázslat hat a halott testben lévő összes kiberverre és bioverre. Mikor az alany teljesen felépül a kiberverek és bioverek is működésbe lépnek. A varázslatot 20 fordulón keresztül kell fenntartani, míg a testbe visszatér az élet. Az alanynak 30 nap – Test érték (csak a természetes) pihenésre van szüksége, ez alatt semmiféle tevékenységet nem hajthat végre. Miután az idő letelt a alany visszatérhet a normális életbe. A varázshasználók és fizikai adeptusok visszakapják elveszített Mágia pontjaikat, mivel már meghaltak. A varázslat mélyemlékezeti hatás, eltárolódik az emlékezetben.
Esszenciaszívás (Manipuláció/Egészség)
Típus : Mana
Távolság : Érintés
Csz : Esszencia (E)
Hatóidő : Azonnali
Kimerülés : [ (E/2) +4 ] H
Ez a varázslat Esszenciát szív el a célponttól. A célszám a célpont Esszenciája felfelé kerekítve. A sikeres varázslat egy + minden sikerért még egy Esszenciapontot szív el. Az elszívás permanens. Ha az Esszencia érték nullára csökken, a célpont meghal, ugyanúgy, mintha kiberver miatt csökkenne nullára. Ha a célpont több sikert dob, mint a varázslat alkalmazója, a hatás visszasülhet a használóra. Ilyenkor a használónak dobnia kell, hogy elkerülje az Esszenciavesztést. Ha sikerül az ellenpróba nincs hatás. Ellenkező esetben annyi Esszenciát veszt, amennyit fent említettünk.
|