Shadowrun site
Shadowrun site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Linkcenter
 
Szavazás
 
Varázslatok
Varázslatok : Nekromanta varázslatok

Nekromanta varázslatok

BDS  2004.08.29. 14:01

A Fekete Szövetség nevű mágikus társaság varázslatai.

Nekromata varázslatok

Ezeket a varázslatokat egy mágikus társaság tagjai alkották, mely magát Fekete Szövetségnek nevezi. A társaság minden tagja egy-egy varázslatiskola mestere. A nekromata varázslatokat a Fekete mágusok hozták létre a manipuláló és egészség iskolák kombinálásával.

Animate Dead (Manipuláció/Egészség)

Típus : Fizikai

Távolság : Érintés

Csz : 6

Hatóidő : Fenntartott

Kimerülés : (E/2) H

Ezzel a varázslattal egy halott testet lehet animálni. A test fizikai tulajdonságai egyenlőek a varázslat erejével, plusz minden siker ad egy mentális tulajdonságpontot. A Reakciót a normál módon kell kiszámolni, a kezdemény D6+ Reakció. A Reakció közelharci szakértelemként is használható, ugyanúgy mint a szellemeknél. A sebzés (Erő) K. A test nem tud védekezni és nem használhat fegyvert. Nem hatnak rá a kábulás sebzések és az ilyen sebzést okozó varázslatokat. Nem kap a sebzések miatt büntetést (kezdemény, csz.). Halálos vagy nagyobb fizikai sebzés esetén a test megsemmisül, de később újra használható animálásra.

Egy testet egy fordulóig tart animálni. A harcon kívül a test, intelligenciájával egyenlő számú tevékenységet tud elvégezni egy nap. A Tulajdonságnövelés varázslat hat rá. Birtokában van egy különleges, nem-kiber látásnak, ez az élet érzékelése (olyan, mint az infralátás). A test nem képes használni semmiféle kibervert és biovert, még ha a testében van is.

Regeneráció (Manipuláció/Egészség)

Típus : Mana

Távolság : Érintés

Csz : 10-Esszencia

Hatóidő : Permanens (20)

Kimerülés : [ (E/2) –1 ] S

Ez a varázslat visszanöveszt egy elveszett végtagot, szemet, szervet, stb. Egy varázslat csak egy szervet növeszt vissza. A szemeket úgy kell számolni, mint egy szervet. Kibervereket és biovereket természetesen nem lehet visszanöveszteni. A varázslat nem gyógyít, kezel sebeket, mérgeket, betegségeket. Vissza lehet növeszteni szerveket és/vagy végtagokat, ha már egyszer kiberverek voltak. Az elveszett szerv/végtag miatti Esszenciát vissza lehet szerezni, de csak lassan. Az Esszencia visszanyerése 0,1 pont/nap, amíg eléri az eredeti, az elveszett végtag miatti értékeket. A varázslat nem regenerálja az Esszenciát. Csak az elveszett testrész miatti Esszenciát lehet visszanyerni. Nem hasonlít a Regeneráció paraképességre, ezzel nem lehet sérüléseket gyógyítani. A varázslat alanya (E/2) E sérülést szenved el.

Simulacrum (Manipuláció/Egészség)

Típus : Fizikai

Távolság : Érintés

Csz: 2 x Test

Hatóidő : Permanens (20)

Kimerülés : ( E/2) S

Ehhez a varázslathoz önkéntes célpont szükséges, amelynek valamely végtagjából egy szövetet kell adnia. A szövetből egy klón készíthető, amely önmagában életképtelen. A varázslatot 20 fordulóig fenn kell tartani, míg a simulacrum elkezd növekedni. A növekedés időtartama egy hét/az alany Test pontjai. Általában stabilizáló egységekben növesztik. Leggyakoribb alkalmazása tartalék végtagok készítése, s mivel saját szövetből készül, nem fog kilökődni a szervezetből.

Klón (Manipuláció/Egészség)

Típus : Fizikai

Távolság : Érintés

Csz : 2 x Test

Hatóidő : Permanens (20)

Kimerülés : [ (E/2) +2 ] H

Ehhez a varázslathoz önkéntes célpont szükséges, amelynek egy szövetet kell adnia valamely testrészéből. A szövetből egy önmagában életképes klón készíthető. A varázslatot 20 fordulóig fenn kell tartani, míg a klón elkezd nőni. A növekedés időtartama egy hét/az alany Test pontjai. A klón az alany teljes emlékeit és tulajdonságait megkapja. Tudni fog mindent az alanyról, ami a varázslat előtt történt vele. Nem rendelkezik semmiféle kiberverrel vagy bioverrel, még ha az alanynak eredetileg volt is. A klón Esszenciája 6. A klónt általában stabilizáló egységben növesztik.

Emlékezet átalakítás (Manipuláció/Egészség)

Típus : Mana

Távolság : Látótáv

Csz : 4

Hatóidő : Fenntartott

Kimerülés : [ (E/2) +2 ] S

Ezt a varázslatot a varázsló csak a saját klónjára tudja elmondani. A varázslat hatására megváltoznak a klón emlékei. A varázslatot annyi percig kell fenntartani, ahány napnyi emléket szeretne a varázsló megváltoztatni. Az időt csökkenteni lehet : elért sikerek, osztva a megfelelő napok számával, de minimum egy perc. Ez egy mélyemlékezeti hatás, tehát a klón kínzás; gondolatolvasás hatására is a hamis dolgot fogja elárulni.

Raise Dead (Manipuláció/Egészség)

Típus : Fizikai

Távolság : Érintés

Csz : 10-Esszencia* *Azt az Esszenciát kell számolni, ami a halál előtt volt.

Hatóidő : Permanens (20)

Kimerülés : [ (E/2) +8 ] H

Ez a varázslat visszahoz egy holtat az életbe. Az időhatár egy nap/a varázslat ereje + egy nap/a próba során elért sikerek. Ha a test hosszabb ideje halott, a varázslat nem sikerül. A varázslat hat a halott testben lévő összes kiberverre és bioverre. Mikor az alany teljesen felépül a kiberverek és bioverek is működésbe lépnek. A varázslatot 20 fordulón keresztül kell fenntartani, míg a testbe visszatér az élet. Az alanynak 30 nap – Test érték (csak a természetes) pihenésre van szüksége, ez alatt semmiféle tevékenységet nem hajthat végre. Miután az idő letelt a alany visszatérhet a normális életbe. A varázshasználók és fizikai adeptusok visszakapják elveszített Mágia pontjaikat, mivel már meghaltak. A varázslat mélyemlékezeti hatás, eltárolódik az emlékezetben.

Esszenciaszívás (Manipuláció/Egészség)

Típus : Mana

Távolság : Érintés

Csz : Esszencia (E)

Hatóidő : Azonnali

Kimerülés : [ (E/2) +4 ] H

Ez a varázslat Esszenciát szív el a célponttól. A célszám a célpont Esszenciája felfelé kerekítve. A sikeres varázslat egy + minden sikerért még egy Esszenciapontot szív el. Az elszívás permanens. Ha az Esszencia érték nullára csökken, a célpont meghal, ugyanúgy, mintha kiberver miatt csökkenne nullára. Ha a célpont több sikert dob, mint a varázslat alkalmazója, a hatás visszasülhet a használóra. Ilyenkor a használónak dobnia kell, hogy elkerülje az Esszenciavesztést. Ha sikerül az ellenpróba nincs hatás. Ellenkező esetben annyi Esszenciát veszt, amennyit fent említettünk.

 
Óra
 
Infó

2005.01.07. - A Fegyverek menüpontba felkerültek a sörétespuskák adatai.

Nekem szólt a hiányról: Alexei RedPunk

2005.01.08. - A Fegyverek menüpontba felkerültek a pisztolyok adatai.

 
Számláló
Indulás: 2004-08-29
 
ShadowChat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szavazás
 

Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!