Shadowrun site
Shadowrun site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Linkcenter
 
Szavazás
 
Egyebek
Egyebek : Fizikai akciórendszer

Fizikai akciórendszer

BDS  2004.08.29. 13:53

Egy leírás különböző atlétikus mozgásokról.

Fizikai akciórendszer

Ugrás ( Szökkelés )

A szökkelés egy vízszintes irányú ugrás, melynek célja nagy távolság megtétele bizonyos helyzetekben. Bár erre vonatkozó szabály a " Fields of Fire " kiegészítőben is található, de ez talán jobb.

Dobás : Gyorsaság vagy Erő

Célszám : 2 ( trolloknak és törpöknek 3 ) + módosítók

A fenti dobás eredménye határozza meg, hány métert ugrott a karakter ( sikerekkel egyenlő számú métert ). A célszám nagyon alacsonynak tűnik, de a végeredmény kb megegyezik a valóságban történő ugrás mértékével. Az ugrás minimum távolsága 1 méter ( kivéve, ha a dobás teljesen sikertelen ).

Módosítók és Atlétika szakértelem :

Nekifutás : Minden méter után, amely kevesebb, mint 3 méter nekifutás, a karakter +1csz módosító büntetést kap. Egy átlag humán nekifutás nélkül csak egy métert tud ugrani.

Szintkülönbségek : Minden méter után, amellyel az érkező szint alacsonyabban van mint az elugró szint, a karakter -1 csz módosító jutalmat kap, de maximum -2 - t. Ebben az esetben is szükség van az ugrás próbára. Ha az érkező szint magasabban van +1 csz módosító büntetés jár, de csak maximum egy métert lehet felfelé ugrani.

Atlétika szakértelem : Az atlétika szakértelemmel rendelkező karakterek az ugráskor dobhatnak még egy atlétika próbát is, csz : 4. Minden két siker +1 extra méter az ugráshoz. Egy nagyon gyors ( Gyorsaság : 6 ) és iszonyú jó kondícióban ( Atlétika : 8 ) lévő humán , nekifutással akár 7 métert is tud ugrani : ( 6 kocka; csz : 2; öt siker = 5 méter + 8 kocka; csz : 4; négy siker = 2 extra méter.

Megkapaszkodás : Ha a karakter az ugrást egy vagy két méterrel elrontotta, megpróbálkozhat azzal, hogy megkapaszkodik. Megpróbálhat megkapaszkodni bármilyen vele szemben lévő kiszögelésben, hogy megakadályozza a lezuhanást. Ha a próba sikeres meg tudja tartani magát ... egyenlőre.

Szabály : Gyorsaság próba, csz 3, ha az ugrást 1 méterrel rontotta el, vagy csz 5, ha az ugrást 2 méterrel rontotta el. A következő módosítók is érvényesek :

A szökkelés távolsága Módosító

1-3 méter +0

4-6 méter +1

7-9 méter +2

10+ méter +3

Szintkülönbségek Módosító

1-3 méter +2

4-6 méter +4

7+ méter +6

Egyéb Módosító

A karakter rendelkezik Atlétika szakértelemmel -1 / 3

Csúszós felület +2

 

Ugrás és zuhanás

Ezek a szabályok megtalálhatók a Shadowtech kiegészítőben ( a hidraulikus láb rész alatt ) és a Fields of Fire - ben, itt azonban néhány dolgot módosítottunk.

Az ugrás egy függőleges irányú leereszkedés, a karakter önszántából. A zuhanás szintén függőleges leereszkedés, de már koránt sem a karakter önszántából. Az ugrás vagy zuhanás következtében a karakter kaphat sebeket, ezt a következőképp számolhatjuk ki :

Energia = A zuhanás méterének fele, mínusz az ütési páncélzat fele, mínusz az atlétika próba sikerei ( lásd alább ).

Sebzés szint = A zuhanás magasságától függ

Zuhanás magassága Sebzés szint

1-3 méter Enyhe

4-6 méter Közepes

7-9 méter Súlyos

10-20 méter Halálos

Ennél tovább 10 méterenként + 1 fokozat

40+ + 2 fokozat

A sebzés kategóriáját a JM mester megváltoztathatja, pl : ha a karakter a fejére esik, még egy rövid távú zuhanás is halálos lehet.

Atlétika próba : Atlétika szakértelemmel rendelkező karakter megpróbálhat ellenállni a sebzésnek, szakértelme segítségével. Ezt csak akkor teheti meg, ha a sebzés energiája nem nagyobb, mint 20.

Szabály : Az Atlétika szakértelemmel rendelkező karakterek dobhatnak egy próbát. Csz : zuhanásnál a zuhanás méterével egyezik meg; ugrásnál az ugrás méterének felével. Minden siker 1- gyel csökkenti a sebzés energiáját.

Az ugró karakter kezdeti kezdeményezése 30, amely három tevékenységet biztosít neki körönként ( hát, az adrenalin csodákra képes ). Minden tizedik fázis megegyezik az ugró karakter által megtett 10 méterrel, az ugrás végéig.

Mászás

Ezek a szabályok eredetileg a Fields of Fire - ből származnak, de itt néhány kiegészítést, módosítást találhatunk.

A karakter mászási sebessége a normál mozgás ( Gyorsaság ) fele, plusz a mászás próbánál elért sikerenként egy. A próbához Atlétika dobást kell tenni, a célszám a következőktől függ :

Körülmény Célszám

Könnyű mászás 3

Egyenetlen felület 5

Sima felület 8

Tökéletesen sima felület 14

Csúszós / Nedves +2

Zsíros / Zselés +4

Ezek a módosítók a közel függőleges felületekre vonatkoznak, ha a felület ettől eltér, a JM csökkentheti vagy növelheti a célszámot.

Egyéb módosító : Ha a karakter elősegíti a mászást kötéllel vagy mászóhámmal -10 csz módosítót kap, azonban a mászási sebessége negyede az eredeti sebességnek ( Gyorsaságnak ), fordulónkét.

Az irányított leereszkedés 10 m. / egyszerű tevékenység, de egy fázisban csak egyszer hajtható végre. A másik tevékenységet általában megfigyelésre szokták felhasználni : van - e valami ami akadályozhatja a további mászást, hol ér véget a felület, stb. Atlétika próbával meg lehet növelni a leereszkedés sebességét, csz : 4, 1 méter / siker. Minden fázisban dobni kell egy atlétika próbát, csz : 4, ha a karakter elrontja zuhan 4 métert és kap 2K sebzést.

 
Óra
 
Infó

2005.01.07. - A Fegyverek menüpontba felkerültek a sörétespuskák adatai.

Nekem szólt a hiányról: Alexei RedPunk

2005.01.08. - A Fegyverek menüpontba felkerültek a pisztolyok adatai.

 
Számláló
Indulás: 2004-08-29
 
ShadowChat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szavazás
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak